Je keramická škridla iba keramickou škridlou? Charakterizuje výber strechy typ človeka, ktorý ju má nad hlavou? Aký typ osobnosti ste Vy a pre akú strešnú krytinu sa rozhodnete? Odpovede možno nájdete v novej marketingovej kampaň od firmy Jacobi.
Kvalitný materiál, dlhá životnosť a stálosť patria k najvyšším princípom pri výrobe produktov. Niet pochýb o tom, že práve kvalita je kľúčovým kritériom aj pri výbere keramickej strešnej krytiny. Pri jej kúpe však nemalú rolu zohráva aj estetická stránka produktu, ktorú pri výrobe nemožno podceniť. Individuálne predstavy stavebníka o jeho vysnívanej streche sú rovnako dôležité a preto sa premietajú do tvarov a farieb strešnej krytiny. Portfólio firmy Jacobi je naozaj pestré a zákazník má veľa možností. Ako sa ale zorientovať v toľkých produktoch a nájsť pre seba tú perfektnú škridlu?
Nová marketingová kampaň firmy Jacobi je orientovaná na výber strešnej krytiny podľa typu osobnosti človeka. Táto hravá pomôcka je určená pre všetky cieľové skupiny. Architektom a projektantom uľahčuje spôsob, ako porozumieť a vyhovieť osobnému želaniu zákazníka. Podľa rôznych typov osobnosti boli vybrané rozličné modely strešnej škridly, ktoré najlepšie odzrkadľujú charakter staviteľa. Napríklad puristický typ osobnosti je moderným typom, orientovaným na dizajn. Disponuje silne vyvinutou predstavivosťou, je inovatívny a vizionársky. Preňho je menej často viac. Obzvlášť má rád minimalistické tvary a čisté línie. A preto sa celkom vedome rozhodne pre takú strešnú škridlu, ktorá najviac zdôrazňuje nadčasovú modernú koncepciu.
Pre tento typ osobnosti je odporúčanou voľbou krytina Walter Stylist. Model je charakteristický jednoduchosťou tvarov a dajú sa s ním realizovať zaujímavé a moderné strechy v minimalistickom štýle. Táto kvalitná puristická škridla nielen zvyšuje hodnotu každého domu, ale aj podčiarkuje aktuálnu modernú architektúru v čistých líniách.
Od individualistu cez človeka obľubujúceho najnovšie trendy až po pamiatkára, nájde každý model keramickej strešnej škridly, ktorá najviac vystihuje jeho osobnosť. Kampaň neodzrkadľuje iba širokú ponuku produktov, ale predovšetkým individuálny prístup firmy Jacobi ku každému zákazníkovi.